Çka në të vërrtet rrëzuan Turqit ?
Shumë nga me 24 nëntor dëgjuam se si aeroplani luftarak rus u rëzua nga Turqia si pasoj e thyrjës së marveshjës ruse-turke për ruajtjën e hapsirës ajrore të vendeve të tyre .
Edhe pse nga të dyja palët në opion u parashtruan lajme të ndryshme kontradiktore se kush është gabim e kushë drejt , prap në fund u arritë që tensionet të shuhen dhe pak a shumë të stabilizohen në mes tyre. Mirëpo çka në të vërrtet rruzuan Turqit . Në opion aeroplani luftarak që është asgjësuar nga ana e Turqve mbi teritorin e saj njihet si Sokhoi 24 ose Su -24 . Model i cili prodhohet nga kompania Sukhoi që nga viti 1967 e deri në vitin 1993 , kur ajo pushoj edhe së prodhuari ketë model . Mirëpo ky model momentalisht është është me përmisime të shumta , normal që ti arije edhe standarded e aviacionit botror . Në fakt ky model është varianta e re Ruse me emrin Su-24M , që njëheri paraqet edhe krenarin Ruse që prej Bashkimit Sovjetik .
Modeli me të cilën është rrëzuar ky aeroplan nga Turqia është F-16 , normal pak ma i avancuar se ai Rusë. Normal interier i mbrendshëm është I dizajnuar për dy pilot , që nga të tjertë ndallohet se piloti dhe operatori i armve janë të ulur njëri pran qetrit , gjë që në fluturimin e parë në vitin 1967 bëri Jehon në botë. Çmimi kryesisht I ketyre aeroplanave në treg sillet rreth 24 milion dollarë e ma poshtë.
Edhe pse është i karekterizuar si aeroplan luftarak , ky bien në kategorin e grupit të bombarderave . Aftësia e tijë që të fluturoj në çdo kushtë kohore e bën edhe më të rezikshëm nga të tjertë aeroplane luftarake . Masa e tijë e zbrazur normal pa armatimin e intergrum në të është 22,3 tonë kurse i ngarkuar rritet në 38 tonë . Por gjithësesi masën maximale arrim deri në 43,8 tonë, gjë që dëshmon edhe njeher se gjatë dekadave të fundit ka qen një ndër aeroplanët më të pëlqyer në Botë të grupit të bombarderave luftarak. Kapaciteti i karburantit arrin diku rreth 12 tonë që e bën pak a shumë më të vogël në kushtet e kërkuara të aeroplanave të sotshëm .
Gjatësia e tijë arrit 22,53 metër, kurse lartësia është 6,19 metër. Meqen se krahët e tijë janë të sweep variantës , ose krahë që mundën të mblidhen , gjatësia e krahve arrin 17,64 metër dhe kur krahët janë të ngushtuar ato janë vetëm 10,33 metër . Gjithë kjo peshë edhe madhësi përçohët me dy motora turbo realtivë të dyfishuarë që mundë ti jap shpejtsin prej 1315 km/h deri në 1654 km/h . Lartësia e fluturimit arrin 11 kilometër kurse vetë aeroplani mundë të ngjitët 150 metër në një sekundë.
Gjithësej nga ky model janë të prodhuar 1400 aeroplane , dhe për momentin janë në shërbim të disa shteteve siç është Ukrana , Siria , Irani të e tjerë vende
Edhe pse nga të dyja palët në opion u parashtruan lajme të ndryshme kontradiktore se kush është gabim e kushë drejt , prap në fund u arritë që tensionet të shuhen dhe pak a shumë të stabilizohen në mes tyre. Mirëpo çka në të vërrtet rruzuan Turqit . Në opion aeroplani luftarak që është asgjësuar nga ana e Turqve mbi teritorin e saj njihet si Sokhoi 24 ose Su -24 . Model i cili prodhohet nga kompania Sukhoi që nga viti 1967 e deri në vitin 1993 , kur ajo pushoj edhe së prodhuari ketë model . Mirëpo ky model momentalisht është është me përmisime të shumta , normal që ti arije edhe standarded e aviacionit botror . Në fakt ky model është varianta e re Ruse me emrin Su-24M , që njëheri paraqet edhe krenarin Ruse që prej Bashkimit Sovjetik .
Modeli me të cilën është rrëzuar ky aeroplan nga Turqia është F-16 , normal pak ma i avancuar se ai Rusë. Normal interier i mbrendshëm është I dizajnuar për dy pilot , që nga të tjertë ndallohet se piloti dhe operatori i armve janë të ulur njëri pran qetrit , gjë që në fluturimin e parë në vitin 1967 bëri Jehon në botë. Çmimi kryesisht I ketyre aeroplanave në treg sillet rreth 24 milion dollarë e ma poshtë.
Edhe pse është i karekterizuar si aeroplan luftarak , ky bien në kategorin e grupit të bombarderave . Aftësia e tijë që të fluturoj në çdo kushtë kohore e bën edhe më të rezikshëm nga të tjertë aeroplane luftarake . Masa e tijë e zbrazur normal pa armatimin e intergrum në të është 22,3 tonë kurse i ngarkuar rritet në 38 tonë . Por gjithësesi masën maximale arrim deri në 43,8 tonë, gjë që dëshmon edhe njeher se gjatë dekadave të fundit ka qen një ndër aeroplanët më të pëlqyer në Botë të grupit të bombarderave luftarak. Kapaciteti i karburantit arrin diku rreth 12 tonë që e bën pak a shumë më të vogël në kushtet e kërkuara të aeroplanave të sotshëm .
Gjatësia e tijë arrit 22,53 metër, kurse lartësia është 6,19 metër. Meqen se krahët e tijë janë të sweep variantës , ose krahë që mundën të mblidhen , gjatësia e krahve arrin 17,64 metër dhe kur krahët janë të ngushtuar ato janë vetëm 10,33 metër . Gjithë kjo peshë edhe madhësi përçohët me dy motora turbo realtivë të dyfishuarë që mundë ti jap shpejtsin prej 1315 km/h deri në 1654 km/h . Lartësia e fluturimit arrin 11 kilometër kurse vetë aeroplani mundë të ngjitët 150 metër në një sekundë.
Gjithësej nga ky model janë të prodhuar 1400 aeroplane , dhe për momentin janë në shërbim të disa shteteve siç është Ukrana , Siria , Irani të e tjerë vende